vrijdag 5 oktober 2018

Skyline ATC

Vandaag plaats ik voor KiCoStamps een ATC met de Skyline van de nieuwste ATC-stempellap, die echt super leuk zijn!


Voor de achtergrond heb ik de achtergronden gebruikt die ik bij een vorige blogpost maakte, de uitleg vind je hier .

Ik heb met zwart de skyline gestempeld en met aquarel potloden en een waterpenseel het water gekleurd. Met een paletmes en wat witte verf heb ik de "watergolven" gemaakt.
Met een rode pen heb ik op de overgang van skyline naar water een licht streep gemaakt zodat de overgang duidelijker wordt.

Het woord Skyline heb ik op een restje papier gestempeld, uitgeknipt, de randjes gesponst en gemat op zwart papier, en op de ATC geplakt.
De vogeltjes zijn met zwart gestempeld en de randen van de ATC's zijn met zwart gesponst.

Tot slot heb ik de achterkant van de ATC met zwart gestempeld en de diverse onderdelen er op geschreven.



Dit zijn  die super leuke nieuwe ATC sheets, die je hier kunt bestellen.



Alle stempels zijn van KiCoStamps:
Divers 23, plate 146
Cultuur 3, plate 133

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Restjes papier van een eerder gemaakt achtergrond
Pilot Choose rood
Caran d'Ache Museum Aquarel potloden in 3 verschillende kleuren blauw/groen
Waterpenseel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails