maandag 8 oktober 2018

Groetjesssss!!!

Vandaag heb ik een kaartje naar Amsterdam op de post gedaan.


De achtergrond is een restje wat ik maakte met de gelliplate en verf.
Daar heb ik met zwart de tulpen op gestempeld, die ik met oranje stift heb ingekleurd.
Goed gedroogd, en daarna met een paarse stift over de rest van de achtergrond gekleurd.
Met een zwarte marker de tulpen en de omliggende waterdruppels en rondjes nog eens overgetekend, en met een Signo een en ander een wit accent gegeven.
De tekst heb ik op een klein stukje achtergrond wat ik over had gestempeld, de randjes met zwart gesponst en op zwart en paars gemat.
Tot slot de randen van de kaart met zwarte gesponst, ook de kaart op zwart en paars gemat.


Stempels:
Carabelle Studio, Dutch Tulip, SA50014
KiCoStamps, Tekstsheet 29, plate 135

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Zig Clean Color Real Brush, Orange 070, Violet 080
Signo wit
Restje papier met gelliplate afdruk
Pilot Permaball black
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails