zaterdag 2 november 2013

Sneakpeak Stamping Angels dag

Binnekort hebben wij onze 19e Stamping Angelsdag, wat betekent dat we weer cadeautjes voor elkaar maken.
Met inspiratie helemaal nul de afgelopen twee maanden (voor wie het nog niet wisten, "beetje" last van een MS-schubje ..... die je wel in één dag hebt, maar na twee maanden nog niet over is), kostte het nogal wat moeite iets in elkaar te flansen.
Cadeautjes had ik al een paar maanden in huis, iets erbij ligt er nu ook wel, bijna klaar ..... dus nu de laatste dingetjes om het gemaakte af te werken. En dan alles klaar maken om mee te nemen, wat nog wel een klusje wordt omdat ik nog weet hoe ik dat zal aanpakken. Of liever gezegd, inpakken.

En dan maar duimen dat het toch een beetje in de smaak valt.

Het komt in ieder geval klaar, dat is al heel wat!


    

12 opmerkingen:

  1. Tja, wat moeten we ons daar nu bij voorstellen *lol*
    Ik zie kerstballen geloof ik :)
    Maar ik ben niet benieuwd hoor, echt niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien, heb je jezelf weer tot het uiterste gepusht om heel speciale kadootjes te maken Yvon.
    Leuk dat je ons nu nieuwsgierig maakt...maar we krijgen het ook nog in vol ornaat te zien hoop ik?

    Ik ga het maar niet over schubjes hebben, wel over fijn weekend verder meis! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij weet de spanning op te bouwen Yvon..hihi..krijgen we ook nog te zien wat het geworden is? Ik zag dat je ook nog gezellig geshopt hebt op de Kreadoe, leuke aankopen heb je gedaan. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt ons weer erg nieuwsgierig hoor Yvon, en wat ben je een prachtige lieve vrouw om toch nog aan je vriendinnen te denken bij een diepje (zullen we maar zeggen) heel veel succes met je creaties en met het fijne weekend dat nog volgt!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben erg benieuwd, je legt de lat altijd erg hoog voor jezelf. Als je er bent helpen wij je wel met sjouwen, je grijpt ons maar in de kladden (zitten 10 cm. onder de lurven).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om zo de spanning op te bouwen. Ik heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakt me niet nieuwsgierig, je maakt me niet nieuwsgierig, je maakt me niets nieuwsgierig, misschien als ik het vaak genoeg schrijf gaat het ook werken:-) Spannend, bijna mijn eerste Angels Dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er spannend uit Yvon, we zullen 't geheel ook vast nog te zien krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat gaat weer een erge leuke verrassing worden Yvon.....!!!
    Enne....beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat het weer mooie cadeautjes worden.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spannend Yvon!
    Hierboven ligt ook al iets klaar om te bewerken als SA kadootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel raadselachtig Yvon, ik heb ook geen idee wat het gaat worden. Des te leuker !

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails