woensdag 20 november 2013

Geweldig leuke 19e Stamping Angelsdag!

Afgelopen zaterdag hadden we een geweldig leuke Stamping Angelsdag, de 19e alweer!
We waren te gast bij de Craftorij, waar het voor mij door hun gastvrijheid altijd een beetje voelt als thuis komen, en kregen een super leuke en leerzame workshop van Marleen.

Eerst mijn boek af gemaakt voordat ik een berichtje heb geplaatst.

De hele kaft
 
De voorkant en achterkant
 
De kaft aan de binnenkant met de ringband
 
Maar we begonnen natuurlijk met koffie, thee, iets lekkers
en het uitdelen van de cadeautjes, altijd weer een feest!
 
Daarna kreeg ik van de groep een enorme verrassing!
Voor het overzetten van de groep van Yahoo, waar we 9 jaar waren ondergebracht,
naar Facebook, kreeg ik van de hele groep een cadeaubon van de Craftorij.
Lief hè! Die bon kon ik aan het eind van de dag meteen heel goed besteden.
Angels, nogmaals hartstikke bedankt!
 
Daarna liet Marleen ons zien wat we gingen maken .....
..... en konden we meekijken hoe zij aan het werk ging.
Om daarna zelf heel hard aan de slag te gaan!
 
Natuurlijk onderbroken door onze geweldige en wederom overheerlijke lunch!
 
Zo begon het met mijn boek .....
..... de kaften voor (links) en achter (rechts) .....
..... en de boekenrug voor de binnen- en buitenkant .....
..... en het eindresultaat, wat ook al aan de bovenkant van dit bericht staat.
 
Alle kaften naast elkaar!
 
En natuurlijk tot slot onze groepsfoto van deze geweldige dag!
 
     

10 opmerkingen:

  1. Wauw, dat is een mooie ordner geworden. Ik ben helemaal fan van de binnenkant. Prachtige kleurencombi.
    Begrijp ik het goed (aan de foto's te zien) dat het gezellig/leuk/kliedrig/voedzaam/leerzaam was?

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal te gek!! Wat een prachtige resultaten. Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een pracht exemplaar van gemaakt Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, ziet er indrukwekkend en ook zeer gezellig uit : top
    grtjs,amrtina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er op je foto's gezellig uit Yvon! En dan wordt je ook nog eens in het zonnetje gezet, wat lief van de engeltjes!
    En mooier kado had je niet kunnen krijgen he :-)
    Leuk, zoals jullie de ordner hebben gemaakt..weer een mooi idee van Marleen!

    Geniet lekker na, toedelssss Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaa, het was een geweldig leuke en leerzame dag.
    Je map is prachtig geworden.
    En je verdiende het absoluut om in het zonnetje gezet te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zag er weer een geweldige dag uit!!! Mooie werk heb je geleverd , mooie cadeautjes ontvangen , goed gezelschap , lekker eten, wat moet een mens nog meer¡¡??

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij het zien van deze foto's komt de glimlach gelijk weer op mijn gezicht, wat was het een leuke dag, wat was het een heerlijke workshop en wat is jouw ordner ook prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het boek is prachtig geworden, Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails