zaterdag 16 november 2013

19e Stamping Angels dag en cadeautjes

Vandaag hebben we onze Stamping Angels dag, alweer de 19e, bij de Craftorij!

Traditiegetrouw maken we cadeautjes voor elkaar, en deze keer heb ik waxinelichtjes die je kunt ophangen, met een label er aan.



Van correspondetiekaarten heb ik twee hoekjes aan de bovenkant afgesneden, net als een stukje aan de zijkant wat ik later weer heb gebruikt om de labeltjes op te stempelen.
De randen heb ik met een distresser rafelig gemaakt.
De bloemenstrook heb ik gestempeld door de stempel in te kleuren met Lyra krijt, licht te sprayen met water, en af te drukken.
De bloem heb ik gestempel met zwart, ingekleurd met de Derwent Inktense Blocks en het waterpenseel.
De accenten op de bloem heb ik met de Distress Markers gemaakt.
Daarna heb ik de bloem en bloemenstrook afgeplakt en met Liquitex en Daler Rowney spetters gemaakt.
De tekst heb ik gestempeld met zwart en gesponst met Distress in dezelfde kleur waar ik het grote label ook mee heb gesponst.
Het kleine labeltje heb ik met lint aan de kaart bevestigd waarna ik beide labels heb gemat op een bijpassende kleur.
Met de Sizzix mal heb ik rondjes uitgesneden voor boven aan het label.
Tot slot aan de bovenzijde dezelfde kleur lint door het label gestoken en om het cadeautje in folie gewikkeld.
 
Klaar om mee te nemen en uit te delen,
en duimen dat de Angels het een beetje leuk vinden.



Stempels:
Hein Design, P-07100293
Paper Artsy, Jofy14
Crealies, Stempelgroetjes

Inkt etc.:
Archival Jet Black
Distress Vintage Photo, Peeled Paint, Spiced Marmelade, Seedless Preserves
Lyra Aquarelkrijt
Derwent Inktense Blocks Watersoluble
Distress Markers Festive Berries, Gathered Twigs, Salty Ocean, Dusty Concord
Liquitex Deep Velvet, Iridescent Rich Bronze
Daler Rowney Dark Green, Flame Orange
Minimister met water
Waterpenseel
Distresser
Sizzix/ Tim Holtz, Tiny Tabs and Tags, 657188
DMC garen
Lint
Correspondetiekaarten (Hema)
Transparante folie (Hema)
Hangende theelichtjes (Xenos)
    

17 opmerkingen:

  1. Geen nood hoor Ivon, ik ben er heeeel zeker van dat iedereen dit geschenkje super leuk zal vinden , niet alleen de lichtjes zijn schitterend maar ook de labels zijn super mooi!!!was ik maar bij die engelen!!!(lol)

    Groetjes en heel veel plezier!!!

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The Angels will love these gifts, the tags are gorgeous Yvon!
    Have fun!
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    Ik wens jullie veel plezier!
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk label en een erg leuk kadootje! Veel plezier!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kadootjes met superleuke labels!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoezo duimen? NATUURLIJK zijn ze hier superblij mee! De prachtige labels die je alleen al maakte zouden genoeg zijn om een mens gelukkig te maken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat ze het ontzettend leuk vinden allemaal, het ziet er fantastich uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow - die sind wunderschön geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twijfel je eraan of ze het leuk vinden??? Nee toch zeker?
    Ik zou alleen al blij zijn met het label :). En wat je er nog meer bij krijgt is leuk meegenomen. Het ziet er gewoon weer prachtig uit allemaal!

    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je zult het toch krijgen. Dan kan je dag niet meer stuk. Prachtige labels Yvon. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook bij mij komt er zo'n mooie te hangen:-). Wat is de kaart prachtig die je er bij hebt gemaakt, genieten en zo leuk dat ik er dit keer ook bij was.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat je nog vraagt om te duimen ..... wie zou dat nu niet mooi vinden, en vooral LEUK om te krijgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Natuurlijk vinden ze dit leuk!
    Je hebt ze zo PRACHTIG ingepakt met die super labels....helemaal WOW deze kadootjes!

    Ik hoop dat je een hele gezellige dag gehad hebt Yvon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een superleuk cadeautje Yvon met zo'n mooi label eraan.
    Ik heb hem al op mijn kamer hangen, aan de rails boven mijn werkblad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker weten, wat een fleurige kaartjes!! Helemaal mijn smaak ;-) die lyra tip ga ik eens nader onderzoeken, mooie kleurtjes en effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige labels en vooral die mooie stempel. Waar kan ik deze mooie stempel bestellen, Jofy14?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails