dinsdag 12 november 2013

Afbeelding in zwart

In een Stamping Angels project met thema een afbeelding te maken met zwarte inkt, maakte ik dit kaartje. Het is een heel klein kaartje, wat mij altijd weer meer doet nadenken hoe ik dat zal aanpakken.

 
Alles is gestempeld met Archival zwart.
De vogeltjes moesten centraal staan, die ik dus als eerste heb gestempeld. Daarna de tekst, de bamboe en de vlindertjes.
De randen gesponst, het kaartje gemat op zwart en in het bijgaande boekje geplakt.
Tot slot nog wat zwarte accenten aangebracht.


Stempels:
Cart-us (vogeltjes), 001883/1062
Stempelwinkel, Bamboe, Q05205, plate 019
Sutter Stamps, Acaisha set large, SUT K1375
Darkroom Door, Love Birds, DDRS057


Inkt etc.:
Archival Jet Black
Strass steentjes zwart
    

2 opmerkingen:

  1. Wat heb jij een lief kaartje gemaakt Yvonne! Ik heb ook weer even iets op mijn blog gezet(Tineke creatief)
    Groeten uit Franeker, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe kleiner, hoe priegeliger. Dan moet je idd. goed nadenken, waar wat past. Zonder dat het te vol/druk lijkt. Ik vind dat je dat heel goed gelukt is.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails