zaterdag 21 juli 2018

Zomerchallenge dag 28: Stickers

Voor de Zomerchallenge op dag 28 was het thema: Stickers.
Ik geef meteen toe dat ik een beetje heb gesmokkeld door vooral veel rub-ons te gebruiken, en alleen voor Flower Garden heb ik canvas letterstickers gebruikt.


Ik heb de pagina gesponst met Vintage Photo.
Van het papier van Basic Grey heb ik de achterkant gebruikt, ik vond de voorkant minder mooi, en op het formaat van het journal afgescheurd.
De canvas letters, merk onbekend zijn stickertjes, maar omdat ze slecht bleven plakken heb ik ze toch met een druppeltje lijm vastgeplakt.

Wat ik al zei, ik heb "een beetje" gesmokkeld omdat alle bloemen rub-ons van Basis Grey zijn.
Hierna heb ik de randjes gesponst en het geheel in mijn journal geplakt.

Fijne dag vandaag, groetjes van Yvon


Stempels:
Hero Arts, Flowers say Hello
Hampton Art, Decorative Lines Background, E2992 (voor intro en regels)

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Vintage Photo
Rub-ons van Basic Grey
Flower Garden zijn canvas letters, merk onbekend
Achtergrondpapier van Bssi Grey
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails