zaterdag 7 juli 2018

Art Specially for You: Challenge Prompt kaartjes week 5

Over deze week 5 van de promptkaartjes heb ik echt wel even moeten nadenken.  En ik heb nog steeds geen idee of dit wel de bedoeling is, ik vind het maar zo zo.


Je neemt één van de promptkaartjes/coins en je drukt de achtergrondstempel (die je in stap 4 hebt gebruikt), ook op een kaart af. Ik heb gekozen voor de ruitjes achtergrond, maar daarbij wel gekeken hoe de stempel op de coin stond om daarmee de beste positie op de kaart te kunnen bepalen.



Neem nog een andere stempel met achtergrond die je zowel op de coin als op de kaart stempelt.
Daar nam ik de tekstachtergrond van Art Impressions voor.
Volgens mij staat het wel duidelijk op de kaart, maar op de coin zie ik het niet. Ik denk dat ik het daar dus niet op heb gedaan.

Ook de vlinder is met een stempelliniaal gestempeld, zowel op de kaart als op de coin.

Een beetje (ver)schuiven om te zien of de coin op de kaart past.

Het stukje van de vlinder op de coin heb ik ingekleurd met Luminance potloden. Met een Micron 03 heb ik de lijntjes voorzichtig overgetrokken omdat ze na het inkleuren heel erg waren vervaagd.
Van de restjes van de uitgestanste coins had ik nog wat over om de kleine vlindertjes van te ponsen.
Ook hier alles eerst los neerleggen totdat je tevreden bent.
Tot slot de randjes van de vlinders een beetje zwart sponsen en het dan pas vastplakken.


Ik ben heel benieuwd wat stap 6 gaat doen!


Stempels:
Viva Las Vegas: Butterfly Gossimer Large, item7760
Art Impressions, T-2304
Different Colors, Background Ruit, S-00277

Inkt etc.:
Archival, Jet Black, Vibrant Fuchsia
Distress Inkt, Wilted Violet
Vlinderponsen, herkomst onbekend
Caran d'Ache Luminance 6901
   

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails