woensdag 25 juli 2018

Zomerchallenge dag 31: Retro


Op dag 31 is het onderwerp van de Zomerchallenge: Retro.
Ik herinner het me vooral als het oranje en bruine kleuren tijdperk.


Ik heb eerst de achtergrond kleur gegeven met paarse, bruine, olijfgroene en oranje verf.
Daarna heb ik met Coffee een achtergrondstempel van KiCoStamps gestempeld.
Met een pons van 1 inch in het vierkant heb ik van de 6 kleuren cardstock in totaal 24 vierkantjes geponst.
Die heb ik eerst gerangschikt, waarna ik ze met Coffee heb bestempeld, aan elkaar geplakt en gemat op zwart,
Tot slot heb ik op Pinterest een oranje telefoon gevonden, uitgeknipt en opgeplakt.


Stempels:
KiCoStamps, Achtergronden 6, plate 81
Magenta (apart afgebeeld op de linker pagina)
Xenos stempels
Hampton Art, Decorative Lines Background, E2992 (voor intro en regels)

Inkt etc.:
Archival, Jet Black, Coffee
Acrylverf en cardstock in retro kleuren (licht oranje, donker oranje, lichtgroen, donker groen, paars en bruin)
Oranje telefoon van Pinterest gehaald
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails