zondag 23 juli 2017

Zomerchallenge dag 46: Paisley

Op dag 46 van de Zomerchallenge was het thema: Paisley.
Bij de kattenkaart van dag 45 ontdekte ik dat één van de andere katten die ook in die serie zit, een paisley kat is. Komt goed uit!


De kaart heb ik gekleurd door de Oxide inkt aan te brengen op een craftsheet, nat te sprayen met water en daar de kaart doorheen te halen. Voordat je gaat drogen met een spetterkwastje waterdruppels op de kaart spetteren. Daarna goed drogen.
Met een spetterkwastje achtergebleven inkt van de craftsheet halen en op de kaart spetteren. Weer goed drogen.
Eerst heb ik 3 maskers van de kat gestempeld en uitgeknipt.
De katten zijn met zwart gestempeld waarbij ik de laatst gestempelde kat afdekte voordat ik de volgende kat ging stempelen.
De katten met potloden ingekleurd.
Tot slot de tekst met zwart op de kaart gestempeld, de randen van de kaart met zwart gesponst en de datum op de kaart geplakt.


Stempels:
Lost Coast Design, Cat Paisley
Carmen's Veranda, Cats like me
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress Oxide, Mustard Seed, Worn Lipstick, Faded Jeans
Craftsheet
Minimister met water
Spetterkwastje
Luminance 6901 potloden
Micron zwart 0.1
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails