zaterdag 22 juli 2017

Zomerchallenge dag 44: Mail Art

Op dag 44 van de Zomerchallenge was het thema: Mail Art.
Leuke opdracht!

Voorkant van de envelop

Achterkant van de envelop

Achterkant van de envelop open

Voor de maat van de envelop heb ik een oude envelop uit elkaar gehaald.
Ik heb een envelope-punch, maar die is gebaseerd op de maat van de kaart en dan is de envelop net even iets groter. Om precies de maat van de Zomerchallenge kaartjes te hebben heb ik dus een vlop uit elkaar gehaald.
Wat ik hoopte was ook zo, schuin past dat precies op een gelliplate print!
Die ik dan wel dubbelzijdig heb gemaakt. Aan de ene kant alle verschillende kleuren verf en stencils op één print. Aan de andere kant de ghostprint vanaf dezelfde gelliplate en dus met restjes van dezelfde kleuren en stencil-patronen.
Met potlood de omtrek van de envelop nagetrokken, uitgeknipt en gevouwen.
Het adres met de Micron geschreven en gestempeld met zwart.
Tot slot een postzegel geplakt en de datum op de envelop geplakt.


Stempels:
Carabelle Studio, Scribbled Leafs & Textured Circles, SA60295
Carabelle Studio, Loving Thoughts, SA60261E
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Amsterdam acrylverf diverse kleuren
Gelliplate
Brayer
Stencil Carabella Studio, Triangle Mesh, MA60041
Stencil Carabella Studio, Cercles, MA60050
Stencil Carabella Studio, Envolée de Coeurs, MA60051
Stencil afkomst onbekend
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails