dinsdag 18 april 2017

Round Robin 13: Gebruik designpapier

Voor Round Robin nummer 13 gebruikte ik vooral veel restjes designpapier, die nu goed van pas kwamen.


De achtergrond heb ik met verschillende dingen gekleurd. Eerst heb ik Dylusions spray inkt gebruikt. Daarna met een tweede afdruk met Watering Can de Sea Bubbles van Ryn gestempeld en accenten gegeven met een Distress Marker, en tot slot met een stencil de bubbles met Paradise Teal gekleurd. Tussen de lagen door steeds goed drogen.
De planten, bladeren en vissen heb ik gestempeld op restjes papier van K&Company en Basic Grey, uitgeknipt en her en der accenten gegeven met een witte Signo pen.
Na het uitknippen alles gerangschikt en opgeplakt en ruimte overgelaten voor de tekst, die ik met zwart heb gestempeld.
Tot slot de luchtbellen gestempeld en een wit accent gegeven, en de randen van de spread met zwart gesponst.


Stempels:
Designs by Ryn, Spirals and Leaves, UM-L2 (planten, bladeren)
Designs by Ryn, Sea Bubbles set, CM-S15
Darkroom Door, Under the Sea, DDRS-056 (vissen, luchtbellen)
StampinBack, Our memories of the Ocean, B-541

Inkt etc.:
Archival, Jet Black, Paradise Teal, Watering Can
Dylusions spray inkt, Lemon Zest, Calyso Teal, Fresh Lime
Stencil Dutch Doobadoo, Wavy Stripes A5
Papierrestjes van K&Company en Basic Grey
Distress Marker, Peacock Feathers
Signo wit
Minimister met water
Heattool
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails