donderdag 13 april 2017

Een dikke knuffel

Vandaag heb ik voor KiCoStamps een kaartje met een dikke knuffel gemaakt voor iemand die dat wel kan gebruiken.


Eerst heb ik op een strookje Yupopapier met een tool met viltje erop een heel dun laagje blending solution aangebracht.
Daarop heb ik de twee kleuren alcoholinkt aangebracht, vermengd met blending solution en en strookje heen en weer gehaald zodat het goed zou mengen en in elkaar zou overlopen.
Rustig een uurtje plat laten drogen.
Met zwart heb ik de tekst gestempeld en de randen van het strookje gesponst.
Daarna heb ik met 2 kleuren Distress inkt de bloemenstempel beïnkt en met spray uit de minimister op afstand wat vochtig gesprayd. Hierdoor ontstaat bij het afdrukken een beetje aquareleffect.
Goed drogen en met een witte gelpen accenten aangebracht.
Een beetje Peacock Feathers op een acrylblok aangebracht en wat inkt met een waterpenseel opgenomen, waarmee ik de spetters heb gemaakt.
Tot slot de randen van de kaart met zwart sponsen, matten op zwart en een bijpassende kleur cardstock, en de rand Yupopapier op de kaart plakken.


Stempels:
KiCoStamps, Fantasysheet (9), Plate 109
KiCoStamps, Tekstsheet (23), Plate 105

Inkt etc.
Archival, Jet Black
Distress inkt, Peacock Feathers, Cracked Pistachio
Ranger Alcoholinkt, Patina, Pitch Black
Ranger Alcoholinkt, Blending Solution
Gelliroll wit
Yupo papier
Paint On papier naturel
Waterpenseel
    

2 opmerkingen:

  1. Zoals altijd weer een mooie kaart maar vooral ook bedankt voor de duidelijke beschrijving, zo kan ik het zelf ook eens proberen.
    Lieve groet
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi effect op het yupo paier!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails