dinsdag 18 april 2017

Prietpraat

Vandaag maakte ik voor KiCoStamps dit Prietpraat kaartje, wat ik naar iemand ga sturen met wie ik altijd gezellige babbels heb.


Met een brede kwast heb ik hen en weer bewegend Dylusions Paint op het kaartje aangebracht.
Je hebt maar heel weinig nodig, en hoewel de verf heel snel droogt, heb ik het toch even met de heattool nagedroogd.
Met Watering Can en een tweede afdruk heb ik die mooie achtergrondstempel afgedrukt, die ik daarna horizontaal heb gebruikt.
Op de lijn die in de stempel zit heb ik met zwart de eendjes gestempeld, net als de Prietpraat-tekst en de belletjes er tussen.
Onder de eendjes hun pootjes heb ik met de dunste Micron een dubbel zwart lijntje getekend, waar ik in de open gebleven stukjes een wit accent heb getekend, wat ik in de belletjes tussen Prietpraat ook heb gedaan.
Tot slot de randen met zwart gesponst en de kaart gemat op zwart en een bijpassende kleur cardstock.


Stempels:
KiCoStamps, Diverse (14), Plate 113
KiCoStamps, Achtergronden (8), Plate 118
Tekstsheet (24), Plate 112

Inkt etc.:
Archival, Jet Black, Watering Can
Dylusions Paint, Pure Sunshine, Squeezed Orange, Tangerine Dream
Micron 005
Gelliroll wit
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails