vrijdag 17 april 2020

KiCo Challenge 2020: Klein (kleiner, kleinst)

Vandaag mag ik weer de KiCoStamps Challenge maken, en dat is met het onderwerp Klein, kleiner, kleinst.


Allereerst heb ik de pagina's bewerkt met witte gesso en daarna gekleurd met groene en blauwe Distress Stains die ik licht heb uitgeveegd met een babywipe.

Ik heb alles gestempeld met zwarte Archival.
Maar ja, de linker olifant had wat meer rechtop moeten staan, of ik had de rechter olifant iets meer scheef naar rechts moeten stempelen.
We hebben bij KiCoStamps een tekst met de strekking dat niet perfect ook goed is, en uiteindelijk gaat de challenge om inspiratie, niet om het perfecte.

Het voordeel is dat ik nu de uiltjes ook wat schever kan stempelen.....

Op de computer typ ik in lettertype Comic Sans MS de woorden klein, kleiner, kleinst, in een steeds grotere letter.

Ik knip de woorden uit en plak ze op.

Ik heb de uiltjes en de olifanten oogjes en snaveltjes gegeven met de witte en oranje Posca's, en de ballonnen een accent met wit.
Met Distress Peacock Feathers en een waterpenseel heb ik her en der gespetterd.
Tot slot heb ik de randen van de pagina's gesponst met zwart.


Veel stempelplezier, blijf gezond, groetjes van Yvon


Alle stempels zijn van KiCoStamps:
Divers 13, plate 111
Divers 14, plate 113
Tekstsheet 31, plate 145

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress Stains, Twisted Citron, Peacock Feathers
Distress inkt, Peacock Feathers
Gesso wit
Posca PC-1M 0,7 mm Bullet shaped, Orange, White
Micron zwart 0.1
Waterpenseel
Babywipe
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails