maandag 31 december 2018

Top2000 Imagine

Vandaag de laatste dag van de Top2000 van dit jaar. Jammer dat het al weer voorbij is!
Het was weer erg leuk om te doen, en ook bijzonder leuk om te zien wat iedereen bij Marit's Bloghop Party er van heeft gemaakt, heel veel inspiratie en mooie dingen voorbij zien komen.

Net als vorig jaar heb ik besloten om alleen de titels van de nummers te maken, dus inhoudelijk kan het heel anders zijn dan op mijn pagina's.

Op nummer 16 dit jaar Imagine van John Lennon.


De achtergrond die ik gisteren maakte op de linker pagina in mijn Top2000 Art Journal, had ik al doorgetrokken naar de rechter bladzijde.
Met diverse kleuren verf en mini gelliplates afdrukken op de pagina gemaakt.
Ik heb mijn favoriete  swirl met Picked Raspberry gestempeld en accenten gegeven met een roze Pilot pen.
Met zwart de gezichten afgedrukt en die accenten met een witte Signo gegeven.
De tekst met zwarte en witte Posca's geschreven en tot slot de randen van de pagina met zwart gesponst.

Tot de Top2000 van 2019, tot over een jaar!


Stempels:
Unity Stamps, Off in the Distance-Lg, DD-1125A
Unity Stamps, Off in the Distance-Sm, DD-1126A
Unity Stamps, Windows to the Soul-Lg, DD-1129A
Stampington, Wrought Scroll, C8473

Inkt etc:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Picked Raspberry
Amsterdam Acrylverf diverse kleuren
Mini Gelliplates
Posca PC-1M 0,7 mm bullet shaped zwart en wit
Signo wit
Pilot pen roze

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails