donderdag 27 december 2018

Top2000 Dancing on my own

Net als vorig jaar heb ik besloten om alleen de titels van de nummers te maken, dus inhoudelijk kan het heel anders zijn dan op mijn pagina's.

Op nummer 1395 Dancing on my own van Calum Scott. Die ik er vorig jaar ook al in had staan, maar die ik toen nog als extra nummer moest kiezen.

Ik heb de pagina gesponst met Distress inkt geel, oranje en roze en daarna met water gespetterd. Als je de afbeelding aanklikt zie je dat wat beter.
Daarna goed drogen.
Met diverse kleuren blauwe Distress inkt en stencils de dames op de achtergrond gesponst.
Daarna de ballerina met zwart gestempeld en accenten gegeven met een witte Signo pen.
Tot slot de tekst geschreven en de randen met zwart gesponst.


Stempels:
Stamping Cottage, Ballerina met ster, 180011

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Squeezed Lemonade, Carved Pumpkin, Picked Rasbery, Tumbled Glass, Broken China, Peacock Feathers
Daler Rowney Acrylic Ink, White 011
Satéprikker
The Crafters Workshop, Casey & Penelope, TCW355s
Dylusions, Annie 9x12, DYS37866
Dylusions, Flossy 9x12, DYS37942
Posca PC-1M 0,7 mm bullet shaped zwart en wit
Signo Wit
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails