woensdag 28 juni 2017

Zomerchallenge dag 21: Kleurrijk

Op dag 20 van de Zomerchallenge was het thema: Kleurrijk.
Dan denk ik wel eens, zal ik van alles op papier gooien, lijkt me geweldig om eens te doen. Maar dan heb ik ook wel meteen alles in de kamer met kleur gegooid ..... toch maar niet, ha ha!


Op de achtergrond heb ik eerst een paar stukken washitape geplakt, die later door de verf heen toch terugziet.
Daar een laagje matte medium overheen en vervolgens van diverse kleuren en merken verf patronen gemaakt.
Na de eerste laag verf met zwart de bloem gestempeld, waar ik na inkleuren met verf de lijnen met een zwarte marker heb overgetrokken.
Steeds een nieuw laagje van verf en markers toegevoegd.
"Colour" met zwart op een restje papier gestempeld en opgeplakt.
Tot slot de randen met zwart gesponst en de datum op de kaart geplakt.


Stempels:
Paper Artsy, Eclectica ETS07
Visible Image, Outside the Lines
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Diverse kleuren verf van Amsterdam en Americana
Liquitex matte medium
Diverse merken, kleuren en diktes, markers van: Liquitex Paint Markers, Posca en Micron (alleen zwart)
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails