woensdag 28 juni 2017

Gefeliciflapstaart!

Al weer even geleden dat ik dit felicitatiekaartje naar onze KiCoStamps steun en toeverlaat Lizenka stuurde, maar natuurlijk wel al met de nieuwe stempels gemaakt die we als designers toen net in huis hadden!


De achtergrond van de kaart heb ik gekleurd door Distress inkt op de craftsheet aan te brengen, dit nat te sprayen en de kaart er doorheen te halen. Goed drogen.
Daarna heb ik met de restjes inkt en een waterpenseel spetters aangebracht.
Alles op de kaart is met zwart gestempeld en soms ook gemaskerd, zoals bij de pelikaan en de schildpad.
Deze beide dieren op een kladpapiertje gestempeld en uitgeknipt. Leg dit op de vorm die je op de kaart hebt gestempeld, zodat je die vorm afdekt, hier dus de pelikaan en de schildpad. Daarna kun je er iets bij stempelen waarvan het dan net lijkt of het achter de oorspronkelijke vorm valt, zoals de splash bji de pelikaan en de waterspetters bij de schildpad.
De maskers heb ik ook gebruikt voor het stempelen van de plu, zodat het handvat aan de onderkant niet over de pelikaan en de schildpad gestempeld worden.
De tekst heb ik met zwart gestempeld op een wit stukje cardstock, de randjes met zwart gesponst en op de kaart geplakt. Met een zwarte dunne Micron een strikje getekend aan het handvat van de plu.
Tot slot heb ik de randen van de kaart met zwart gesponst, gemat op zwart papier en een bijpassende kleur cardstock.

Wil je de nieuwe sheetjes zien en bestellen, dat kan hier op de KiCoStamps site van de webwinkel bij nieuwe producten.

Stempels:
KiCoStamps, Diverse (19), Plate 124
KiCoStamps, Diverse (20), Plate 125
KiCoStamps. Tekstsheet (24), Plate 112

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Tumbled Glass, Cracked Pistachio
Craftsheet
Waterpenseel
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails