zaterdag 10 juni 2017

KiCoStamps Mandala ... maar dan anders


Met de prachtige nieuwe mandala stempel van KiCoStamps, kun je ook hele andere dingen doen.
Voor onze bijna jarige lieve KiCo "baas" maakte ik deze kaart.


De achtergrond is een restje overgebleven gelliplate print waar ik het gezichtje met zwart op stempelde. Het gezichtje heb ik gemaskerd, zodat ik daarna de achtergrondstempel met een tweede afdruk gedeeltelijk kon afdrukken.
De mandala heb ik met zwart gestempeld op een andere restje (eigenlijk een heel A4 vel) van de gelliplate, maar in ieder geval in een contrastkleur met de achtergrond. En natuurlijk kun je daar ieder gekleurd papier voor gebruiken wat je wilt!
De mandala heb ik uitgeknipt en soms ook in stukjes om er een aardige pruikenbol van te maken.
Eerst heb ik de randen van de kaart met zwart gesponst en gemat op zwart en een bijpassende kleur cardstock.
Daarna pas ben ik de haren gaan rangschikken en opplakken. Als je dat doet voordat je de kaart snijdt, wordt dat lastiger vanwege de overstekende haarlokken.
De tekst heb ik ook met zwart gestempeld, op eenzelfde restje van de gelliplate print als de kaart, de randen met zwart gesponst en gemat op zwart.

Een hele fijne verjaardag Conny en een heel goed nieuw levensjaar gewenst!


Stempels:
KiCoStamps, Diverse (18), Plate 122
KiCoStamps, Diverse (5), Plate 61
KiCoStamps, Achtergronden (8), Plate 118
KiCoStamps, Tekstsheet (21), Plate 88

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Restjes gelliplate print (maar natuurlijk is iedere achtergrond of gekleurd papier bruikbaar!)
   

1 opmerking:

  1. Echt gaaf bedacht en uitgevoerd, Yvonne!
    Ziet er geweldig uit! Jouw creatieve brein werkt bijzonder goed, hoor!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails