woensdag 14 juni 2017

Zomerchallenge dag 12: Speelkaart

Op dag 12 van de Zomerchallenge was het thema: Speelkaart.


Voor de achtergrond heb ik wederom een restant van een gelliplate print gebruikt.
De bingokaart, de hartjes en het cijfer 7 heb ik met zwart gestempeld.
De hartjes zijn ingekleurd met een rood potlood
De tekst/woorden en de struisvogel zijn allebei ook met zwart op een restje gelliplate print gestempeld.
Ik heb een speelkaart in stukjes gesneden zodat de stukjes precies in een bingovakje passen.
Van de struisvogel heb ik het donkere deel van zijn bek uitgeknipt zodat dat precies over een stukje speelkaart valt.
Ik heb de neus, ogen en tong van de struis gekleurd met potlood en met de zwarte Pilot pen nog wat haren aan de kop bijgetekend.
De woorden heb ik uitgeknipt, de randen met zwart gesponst en op de kaart geplakt. En rondom accenten gegeven met een zwarte en witte pen.
Tot slot de randen van de kaart met zwart gesponst, de datum op de kaart geplakt en de struis een wit stipje in de ogen gegeven.


Stempels:
Oxford Impressions, Playful
StampinBack, Struis groot, B008
BadAss Stamps
PSX, Typewriter Numbers SK575
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Potlood rood en blauw
Pilot Permaball zwart
Signo wit
Speelkaart
Gelliplate print
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails