vrijdag 22 augustus 2014

Zomerchallenge: Bewaardoosje

Afgelopen juni en juli heb ik bij de Craftorij meegedaan aan de zomerchallenge. De kaartjes die ik voor alle opdrachten heb gemaakt, wilde ik graag bewaren in een doosje. Omdat het vandaag met regelmaat met bakken aan regen en onweer uit de hemel kwam, was het een prima dag om dat doosje te maken.

De tekst van de zomerchallenge 2014 voorop gestempeld, de deksel voorzien van een slotje en scharnieren, en de deksel beplakt met schelpen, waarvan ik altijd vind dat die bij de zomer of bij een flinke storm horen. Voor nu houd ik het even op de zomer!


  
De beschrijving van de schelpenkaart die ik aan het eind van de challenge maakte, vind je hier.
    

13 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtig doosje voor je kaartjes gemaakt. Helemaal in stijl van vele van je kaartjes want ook daar komen de zee en schelpen veel op voor.
    Een mooi aandenken aan deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje heb je voor je mooie verzameling kaartjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He dat zijn een hoop schelpen! Op een idee gebracht afgelopen zondag? Mooi is je doos zeker! Zie je zaterdag weer, fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bewaardoos heb je gemaakt voor de zomer challenge van DC,Yvon!!! Wat een weelde, al die kaartjes, met de tabs eraan.
    Super dat je niet alleen de challenge helemaal hebt afgekregen maar dat je ook nog zo'n mooie box ervoor gemaakt hebt!
    Groetjesss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie doos voor een prachtig project!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige verzameling in een schatkistje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bewaardoos
    en leuk om er steeds weer eens in te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Petje af! Wat is dit mooi geworden en ook de sluiting is gelukt, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je zo volgehouden hebt om aan elke uitdaging mee te doen, is het natuurlijk super leuk om alle kaartjes als naslagwerk te bewaren, instant inspiratie!
    Dat gaat prima lukken in zo'n prachtige doos. Wat ben je toch een creatieve duizendpoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb hem gisteren bekeken, erg mooi!
    Ik vroeg me af of de schelpen stempels zijn, en zo ja welke dat zijn...

    Mvg, José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig en in het echt nog mooier!, leuk je afgelopen zaterdag even gesproken te hebben!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad José, de schelpen zijn stempels. Kijk maar eens op mijn blogbericht bij één van de laatste kaartjes van de zomerchallenge: http://www.stempelyvon.blogspot.nl/2014/08/zomerchallenge-bewaardoosje.html
    Hier staan alle schelpen vermeld.
    Ik kon je gegevens nergens terugvinden (blog, mail, enz.), dus hoop dat je dit ergens leest.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, prachtig geworden, jouw opbergdoos! Ik vind het bewonderenswaardig hoe je elke dag weer een kaart wist te maken! Klasse!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails