maandag 11 augustus 2014

Tim Holtz label

Voor een Stamping Angels project met als thema Tim Holtz, maakte ik dit label.
Er mochten alleen producten an Tim Holtz, Sizzix, Ranger of Stampers Anonymous worden gebruikt.
Niet zo heel moelijk, want als je die knutselspullen hier uit huis weglaat, dan stort de halve hobbykamer in elkaar, ha ha!

 
 

Het label heb ik met papier uit het Lost and Found papierblok bekleed.
Daarop gekleurd met koper en brass paint, stickles en Vintage Photo.
Papier gekleurd met refill Distress inkt en daarvan de bottles gestanst. De doppen gestanst van dun kurk.
De tekst heb ik gestempeld met witte gesso.
Daarna het label bekleed met de bottles, diverse elementen uit het papierblok, en diverse embellishments welke ik ook heb gekleurd met Distress paint.
Alles is met zwart gesponst, waarna ik het label ook nog heb gemat op zwart cardstock.


Stempels:
Tim Holtz / Stampers Anonymous, Stuff to Say, CMS110
Tim Holtz / Stampers Anonymous, Bitty Grunge, CMS089

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress, Vintage Photo
Distress Paint, diverse kleuren
Refill Ditress inkt, diverse kleuren
Distress Stickles, Frayed Burlap
Tim Holtz papier, Lost and Found
Sizzix, Apothecary Bottles, 658715
Stukjes dunne kurk
Diverse Tim Holtz embellishment
Gesso
    

7 opmerkingen:

  1. Gaaf en stoer. Prachtig van kleur en ontwerp. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi, wat heb jij toch altijd een mooie opbouw in je kaarten, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Yvon, een typische TH creatie...maar wel een waarschuwing: gebruik dus niet teveel TH materiaal...dat instorten lijkt me niet tof :-P
    Groetjesss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag 'm gister al op FB en vond het toen al heel mooi! Ik hoop niet echt dat als je alle TH-spullen opgebruikt hebt de boel instort hoor... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooi label Yvon, prachtig van kleur en mooi
    aangekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig label, ik vind de kleur van de flesjes in mooi contrast met de andere kleuren! Fijn weekend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails