vrijdag 25 juli 2014

Zomerchallenge: Dag 54, Woordenboek

Gisteren was het thema bij de zomerchallenge van de Craftorij Woordenboek.


Ik heb eerst op de achtergrond strookjes tekst uit een woordenboek geplakt.
Daarna strookjes papier geknipt en rondjes geponst uit een restje licht gekleurde correspondentiekaart.
Het geheel ingesmeerd met gesso en met het stencil extra patroon met molding paste aangebracht.
Flink nat gesprayd met water en de ecoline er over laten lopen.
Kleine woordjes waarvan ik de betekenis mooi vind uitgeknipt en opgeplakt.
De vrouw met StazOn op een stukje transparant gestempeld, de randen over de kaart gevouwen en aan de achterkant vastgeplakt.
Tot slot de randen met Archival gesponst, het tabje bevestigd en er een tweede correspondentiekaart achter geplakt ter versteviging, afwerking en om op te schrijven welke materialen ik heb gebruikt.

Ik heb nog enige twijfel of ik de woordjes met een zwarte pen zal omlijnen, of misschien met een big brush artist pen van Faber Castell .... een nachtje over slapen!


Stempels:
Dina Wakley, Silhouette Script, D1009
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
StazOn, Jet Black
Talens Ecoline, Citroengeel 205, Goudoker 231, Blauwgroen 640, Grasgroen 676
Prima Marketing, Irregular Dots, 922140 (stencil)
Stukjes tekst en woordjes uit woordenboek
Strookjes en rondjes papier
Gesso
Molding Paste
    

1 opmerking:

  1. Dit is een echte beauty...wat een gaaf resultaat Yvon! En de kleuren zijn super...
    goed weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails