woensdag 23 juli 2014

Zomerchallenge: Dag 52, Wat zit er in je tas

Gisteren was het thema bij de zomerchallenge van de Craftorij Wat zit er in je tas.
Nou, daar kan ik kort over zijn, een hoop rotzooi!



De achtergrond is een restant van inkt op een craft sheet en patroon aangebracht met het stencil.
En verder:
Omdat ik altijd een muziekje in de auto wil mijn autoradio, zonder afbeelding, vandaar een stukje muziekpapier.
Altijd mee zakdoeken, iets te eten (Liga), een flesje water, mijn medicijnen, sleutelbos, tandenborstel en tandpasta, thee zonder theïne en looizuur, een schaar en een centimeter, fototoestel, en eigenlijk nog veel meer, maar ja, het past niet meer op het correspondentiekaartje.
Wel nog net de tekst er tussen geplakt.
Maar natuurlijk wel mijn aapje, die mag niet ontbreken! Hier houdt hij zich vast aan de verpakking van de thee.
Tot slot de kaart zwart gesponst, het tabje bevestigd en er een tweede correspondentiekaart achter geplakt ter versteviging, afwerking en om op te schrijven welke materialen ik heb gebruikt.


Stempels:
Stempelwinkel, Fles Oiline, SW P13036
Viva Las Vegas, Monkey Arms Up, 10196
Limited Edition, 8648I
Art Impressions, G-2656
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival,  Jet Black
Distress inkt, Vintage Photo
Een deel van de inhoud van mijn rugzak
Chipbord sleutels
Embellishments: Fototoestel, Houten schaartje, Stukje van cm lint, Ring met kettinkje, Houten knijpertje
Zakje van zakdoeken, verpakkingen van Liga, thee, medicijnen
Afbeelding van tandpasta en tandenborstel
Stukje muziekpapier
The Crafters Workshop, Love Post, TCW455 (stencil)
Nietmachine
DMC garen bruin
    

1 opmerking:

  1. Dat heb je mooi opgelost. Prachtig kaartje is hetgeworden.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails