donderdag 19 juni 2014

Zomerchallenge: Dag 18, Waar je trots op kunt zijn

Als je denkt dat je alles hebt gehad met de opdracht van de kroonluchter, kwam daar gisteren bij de zomerchallenge van de Craftorij de opdracht Iets waar je trots op kunt zijn.
Nouuuuuuu .....
Geen idee waar ik trots op zou moeten zijn. Ik heb al niet zoveel met het woord trots, en dan ook nog iets bedenken te maken? Echt geen idee.
Dus heb ik maar geschreven waarvan andere mensen vinden dat ik er (meer) trots op zou moeten zijn.
Waar ik zelf overigens mijn bedenkingen over heb.
Dus niets gestempelds, gewoon een geschreven kaartje aan de voor- en achterzijde.
Gekleurd met een restant Distress Stains op mijn craft sheet en nog wat patroon aangebracht met een stencil.



Snel door naar de volgende opdracht!
    

2 opmerkingen:

  1. Antwoord op die laatste vraag, ja hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij gaat door, op welke manier dan ook...zeker weten...dat maakt je tot wie je bent en daar mag je enorm trots op zijn!
    Knap om je zo "bloot" te geven...
    Ups en downs...dat is het leven, en jij lééft :-)

    Knuffie, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails