dinsdag 10 juni 2014

Zomerchallenge: Dag 10, Eten

Vandaag is alweer dag 10 van de zomerchallenge bij de Craftorij! Met als thema Eten.
Wel even worstelen, even geen inspiratie daarvoor, maar toch een kaartje gemaakt.


De achtergrond heb ik gekleurd met de vier kleuren Distress inkt waar ik nog spetters water op heb laten vallen, hoewel je die nauwelijks meer ziet.
De boom op de achtergrond heb ik met Olive gestempeld, de bloesemtakken met Jet Black.
De bloesem heb ik ingekleurd met de groene en roze Distress Markers, het lijfje van de bij met geel.
De peer heb ik twee maal met Olive gestempeld op de tweede gesponste correspondentiekaart. Eén peer heb ik met 3D tape op de kaart geplakt, de tweede "afgehapte" peer heb ik verder uitgeknipt en ook met 3D tape op de eerste peer geplakt.
Het bijtje en de tekst heb ik met zwart gestempeld, de tekst uitgesneden, randen gesponst en gemat op zwart.
Tot slot het tabje bevestigd en er een tweede correspondentiekaart achter geplakt ter versteviging, afwerking en om op te schrijven welke materialen ik heb gebruikt.


Stempels:
Art Journey, Pear
Art Journey, Insects
Art Journey, Nature Flowers (tekst)
Stampscapes, 271G
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Distress, Shabby Shutters, Peeled Paint, Tettered Rose, Spun Sugar
Archival, Jet Black, Olive
Distress Markers, Bundled Sage, Spun Sugar
Gelpen wit (Signo)
3D Tape
    

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails