vrijdag 8 februari 2013

Tip: goedkope craftsheet bij Craftsheet.nl

Afgelopen week heb ik bij www.craftsheet.nl (voorheen bekend als Bakfolie) een craftsheet besteld van 40x60 cm.
Om te beginnen wilde ik een grotere craftsheet dan de min of meer standaard maat van 32x39 cm, waar ik steeds tot de conclusie kom dat ik daar ruimte te kort op heb. Inkt en water er naast sprayen, dat soort dingen. Maar het moet natuurlijk wel voldoen aan de eisen van de crafsheet.

Dus dacht ik, ik gooi er 10 euro tegenaan, inclusief verzendkosten (!), en bestel een craftsheet.
En ik ben helemaal blij, want deze craftsheet is net zo goed als de officiële craftsheets in de hobbywinkel!
Zelfde eigenschappen als je inkt met een minimister met water wilt sprayen, of verf op je crafstheet doet om het met een sponsje te kunnen oppakken zodat je niet meteen al je verf op je werk hebt. En niet onbelangrijk, het ding kan tegen hoge temperaturen, daar is het voor gemaakt, dus ook drogen met de heattool is geen enkel probleem.

De moraal van dit verhaal, bij Craftsheet,nl heb je voor 10 euro inclusief verzendkosten een veel grotere crafsheet, zélfde eigenschappen, maar wel, véél goedkoper!

Ter illustratie, mijn nieuwe crafsheet van 40x60 cm ligt op een grote snijmat, rechts daarvan ligt mijn oude craftsheet van 32x39 cm, je kunt dus goed zien hoeveel groter deze craftsheet is!

21 opmerkingen:

  1. Ja super he. Ik wil je niet aftroeven hoor maar ik heb kort geleden ook bakfolie gekocht ook 40 x 60 cm bij kookwinkel De Huismuis, Warmoesstraat in Haarlem en daar kosten ze 4,95 euro. Dus gelijk een paar meegenomen.
    Voor een volgende keer dus een weet.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien moest ik dat ook maar eens aanschaffen. Heb helemaal nog geen craftsheet en leg meestal vellen papier of kranten eronder. Bedankt Yvonne en Marja.... voor de tip!
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, dus was mijn tip niet verkeerd! Ik ben blij dat deze aankoop door je "goedgekeurd" wordt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een Super Tip. Ik vindt die van mij eigenlijk ook te klein als ik goed bezig ben. Bedankt voor je Tip. Ga hem onthouden...
    Liefs Helmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een meter bij een meter heb ik bij bakfolie besteld en al enkele maanden in gebruik. Ik werk aan onze eiken tafel met acryl, sprays, olieverf, heatgun..en wil daar echt geen vlekken op...dus een maatje groter en die was nergens te krijgen, maar voor een prima prijs en met zeer vriendelijke en voorkomende bediening kon ik hem bij bakfolie op maat bestellen. Ben er zéér blij mee nog steeds!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de inlichting Yvonne, gaan we direct even bestellen voor 10 euro kunnen we ons nog laten gaan!!!En ik ben een beetje jaloers op jou, ik zie dat je die bloemen stempel van ARTSY(hmm, ik denk toch , dat ik juist ben!!) reeds in je bezit hebt, kon je hem al in Nederland kopen, want ik zit hier reeds eventjes te wachten hij is gewoon super!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de tip! Zag deze al bij verschillende kookwinkels liggen, maar moet eerst meer werkruimte op m'n tafel creëren om 'm kwijt te kunnen... Ben heel erg gewent aan weinig ruimte gebruiken dus... Groetjes en fijn weekend! Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. BAkfolie staat al heel lang bij mijn linken, want zodra er plaats is op tafel koop ik een grote sheet (zal dus nog wel even duren haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goeie tip, ik " doe" het op glasplaat, maar dit is veel handiger, moet er dus snel gaan kijken. Thanks Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor de tip! En ik zie meteen al schattige kaartjes liggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey wat een goed idee zeg! ik heb ook altijd mn hele knutselplek onder de inkt zitten, omdat ik te weinig ruimte heb om op te sprayen enzo. Ik ga hier morgen gelijk even in de kookwinkel kijken of ze toevallig ook zoiets verkopen! Bedankt voor de tip! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HAHA, ik zei ook al eens bij AJ dat bakfolie precies hetzelfde was als dat crafsheet, nou, bij hoog en laag commentaar dat dat niet zo was, nou mooi WEL ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een tip...prima! Maar uhhhh heb je dan voor mij een groter buro?? :-)))

    Fijn weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha en dan zeggen ze dat ik reclame maak :) jij kan het ook goed!! Bedankt voor de tip, ook zo goed en duidelijk uitgelegd en onderbouwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kwam je site net tegen, toen ik aan het googlen was voor een craft sheet en of dat dus goedkoper kan (ja ik ben en blijf hollander he haha).

    Ik had ook al gedacht aan ovenfolie, maar die van de Blokker is te klein.

    Nu vond ik een site waarbij ik voor nog geen 8 euro een vel heb, incl verzendkosten.

    Misschien een tip voor de anderen:
    http://www.unique-bakfolie.nl/

    Ben heel benieuwd hoe die zal zijn, maar zal waarschijnlijk net zo zijn als de folie die ik al in de oven gebruik en dus net is al de "officiele" craft sheet.

    Thanks voor de tip trouwens :D

    Groetjes,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank je wel Wendy, altijd handig, tips van verschillende mensen. De bakfolie unique-bakfolie is echter zwarte bakfolie, en dat is niet echt handig om als craftsheet te gebruiken omdat je de kleuren inkt er niet goed op ziet. Vandaar mijn zoektocht naar bruine bakfolie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauh...wat een super tip.. Heb net een Craftsheet besteld van 50 x 100 cm.. Heerlijk groot.
    Niet meer emmeren op een klein stukje.. SUPER!! Dank je wel... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Verkoop jij nog van die craftsheets. Zo ja dan wil ik er dolgraag 1 kopen van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik verkoop de crafsheets niet zelf, dan moet je echt bij Bert Bos van www.crafsheet.nl zijn.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails