zaterdag 11 augustus 2018

Zomerchallenge dag 42: Washitape

Alweer de 42e dag van de Zomerchallenge met als thema: Washitape. Leuk!
Ik heb genoeg kant en klare rolletjes liggen, maar zelf maken is nog veel leuker! Met behang tape van de bouwmarkt of andere goedkopere winkel.


Ik heb de strookjes op een craftsheet geplakt. Je kunt dan makkelijk kleur met de potloden of stiften  aanbrengen en daarna nat maken met het waterpenseel.


Ik heb de strookjes tape met beide materialen bewerkt, dit is wat ik over hield. En dat dus op een insteekmapje geplakt.
De onderste strookjes tape had ik al eens eerder gemaakt en bewaard.

Eigenlijk dus twee snelle manieren om je eigen washi tape te maken.


Alle stempels zijn van KiCoStamps:
Tekstsheet 24, plate 112
Diverse 13, plate 111
Diverse 14, plate 113
Kerst 4, plate 114
Engelse Tekst 3, plate 101
Freebie sheet 1
Freebie sheet 3 (Limited Editon)
Hampton Art, Decorative Lines Background, E2992 (voor intro en regels)

Inkt etc.:

Archival, Jet Black, Vibrant Fuchsia
Posca PC-1M 0,7 mm, Bullet shaped, zwart en wit
Zig Clean Color Real brush
Derwent Inktense potloden
Craftsheet
Waterpenseel
Behangtape
   

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails