maandag 6 augustus 2018

Art Specially for You: Challenge gelliplate week 2, 3 en 4

Afgelopen twee weken heb ik van de Art Specially for You challenge de weken 2 en 3 gewoon meegedaan, maar ik had het nog niet geplaatst.
Twee dagen terug kwam de laatste week 4 erbij, dus nu de kaart af gemaakt en op de foto gezet.

Week 1 vind je hier terug.
Dit is het stukje cardstock van 13x13 cm waar ik de kaart van ga maken.



In week 2 moesten we van het overgebleven stukje cardstock een stukje van 5x5 cm afsnijden en er een woord op stempelen.
Hoewel ik bij voorkeur niet dat doe wat de juf wel doet .......
Bij de Art Specially for You werd "Enjoy" als voorbeeld gegeven. Met een vrij open letter, en omdat ik niet wist of dat van belang was, heb ik hetzelfde woord en stempel gebruikt. Die ik toevallig op de Art Specially had gekocht.


In week 3 moesten we een bloem stempelen, inkleuren en uitknippen.
Ik heb daarvoor een bloem van Paper Artsy gebruikt, Jofy 54, op een restje van een gelliplate print.
Ingekleurd met Zig Clean Color Real Brush en accenten met een witte Signo.



In week 4, de afsluitende week, heb ik de kaart verder af gemaakt door zowel het kleine blokje met tekst, als de grote kaart, te matten op gerecycled wit kraftkarton. Wat ik dan net even iets mooier vind dan spierwit cardstock.
Oh ja, en ik deed er ook nog een zwart randje papier tussen, wat niet in de opdracht stond .....


Stempels:
Paper Artsy, Jofy 54
Stamping Cottage, Enjoy

Inkt etc.:
StazOn, Jet Black
Zig Clean Color Real Brush
Signo wit
Om te matten zwart papier en gerecycled wit craftkarton


Voor stap 1 Amsterdam acrylverf, stencils van Dutch Doobadoo en Joggles, kijk hier voor de beschrijving.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails