maandag 6 augustus 2018

Zomerchallenge dag 35: Gebruik een foto

Ik vind het altijd leuk om een foto voor een Zomerchallenge opdracht te gebruiken. Je kunt er alle kanten mee op.
Hier heb ik twee foto's met tulpen gebruikt die ik heb genomen op de Keukenhof in 2012. Voor de tulpenstempels heb ik gekozen voor de prachtige tulpen van the Stamping Cottage en Art Journey.


De achtergrond heb ik gekleurd met verschillende groene verf van Paper Artsy.
Om de tulpen te stempelen heb ik uit de restjesbak stukjes papier bij elkaar gezocht met geel-oranje-rode tinten.
Ik heb de gestempelde tulpen accenten met een witte Signo gegeven.
Tot slot heb ik de foto's met deels uitgeknipte tulpen en de gestempelde tulpen gerangschikt en op de pagina geplakt.




Stempels:
Art Journey, Tulips, 104419
Stamping Cottage: Grote tulpen schets, 13x13 cm, 180027
                               Grote tulpen vooraanzicht, 9x9 cm, 180026
Hampton Art, Decorative Lines Background, E2992 (voor intro en regels)

Inkt etc:
Archival, Jet Black
Paper Artsy Fresco Finish, van onder naar boven, Hey Pesto, Chartreuse, Limelight. toplaag met Hey Pesto
Restjes papier/gekleurd cardstock
Signo wit
Twee foto's van tulpen







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails