zaterdag 12 november 2016

Stamping Angels cadeautjes

Onze 25e Stamping Angels dag is weer voorbij. Het verslag volgt nog, maar hier vast een foto van mijn cadeautjes.
Omdat onze Stamping Angels dag bij KiCoStamps was, heb ik mijn cadeautjes bestempeld met KiCoStamps.


De notitieboeken (A5) heb ik in de uitverkoop gehaald, en de washitape in de reclame.
Het was handig dat de kaft van het notitieboek al van craftkarton is, dat hoefde ik er dus niet meer apart op te plakken.
Met het stencil en Distress inkt heb ik op de kaft het patroon gesponst.
De figuurtjes en de tekst heb ik met zwart gestempeld in de volgorde rups, vogeltje, kat, tekst, ballonnen en de eendjes.
Daarna heb ik met verschillende felle kleuren Archival inkt de bloemetjes gestempeld.
Tot slot heb ik de lijntjes (en strikjes) van de ballonnen naar de tekst, van de tekst naar de kat en van de bloemetjes getekend.

Voor onze 25e Angelsdag nog extra een rolletje washitape aan de ringband van het boekje gehangen.


Stempels:
KiCoStamps, Diverse (13), Plate 111
KiCoStamps, Diverse (14), Plate 113
KiCoStamps, Tekstsheet (24), Plate 112

Inkt etc.:
Archival, Jet Black, Vivid Chartreuse, Vibrant Funchsia, Paradise Teal, Vermillion
Distress inkt, Faded Jeans
The Crafters Workshop, Mini Web Doily, TCW449s
Micron zwart 0.05
Notitieboek A5
(Touw
Rolletje washitape)
    

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails