maandag 6 juni 2016

Zomerchallenge dag 6: Zentangle ...... help!

Vandaag op dag 6 is het thema bij de Zomerchallenge: Zendoodle Zentangle.
En wie mij kennen weten hoe ontzettend "leuk" ik dat vind .....
Gisteravond mee bezig geweest, maar dan is het wel klaar voor dit seizoen van de Zomerchallenge!
Gelukkig zat de opdracht aan het begin, niet aan het eind, als je net hoopt dat het niet meer komt, ha ha!


Eerst mijn Haiku geschreven met de Micron 0.1, want als ik dat al zou verprutsen kon het kaartje meteen weg zonder schade, ha ha!
Het strandhuisje met zwart gestempeld en getangled met de Micron 0.05 (dunste die ik heb, hoe haal ik het in mijn hoofd!), en de randen van de kaart met zwart gesponst.


Stempels:
Paper Artsy, Jofy 16
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Micron black 0.1 en 0.05
    

3 opmerkingen:

  1. Nadat ik alle berichten had gelezen op fb was ik nieuwsgierig wat je had gemaakt. Het is erg mooi geworden.
    Gelukkig heb ik de mijne ook klaar. Ben er best tevreden mee.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat ook helemaal niet leuk.... en moet er nog aan beginnen ! Die van jou is mooi geworden !
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zal nooit je hobby worden he :) Wel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails