maandag 17 september 2018

Jaarfeest ATC's met Color Burst


Voor  het Jaarfeest van KiCoStamps had ik een paar voorbeelden gemaakt waaruit de aanwezigen konden kiezen wat ze wilde maken.
Alles op het Jaarfeest  hebben we op ATC formaat gemaakt, ook al waren er grotere voorbeelden bij.



Behalve de monstertjes had ik ook nog twee andere voorbeelden gemaakt.
Je kunt de werkwijze en materialen hier terug kijken.

.
Ook van dit voorbeeld kun je hier alles terugzien.


Maar vandaag dus ook iets anders, namelijk de achtergrond maken met Color Burst. En dat kan op verschillende manieren.
Bij deze ATC's heb ik de achtergrond gekleurd met Color Burst door je kaart eerst met water nat te sprayen, daarna voorzichtig wat Color Burst poeder op je natte kaart laten vallen en je ATC er doorheen halen en drogen. Dit proces net zo lang herhalen totdat je tevreden bent.
Ik heb hier voor de achtergrond Violet gebruikt, voor het monstertje Terre Verte en voor de tekst Fuchsia.
De andere twee ATC's zijn daar ook mee gemaakt, maar daar heb ik voor de verschillende onderdelen gewisseld met de kleuren.

Hier heb ik Color Burst poeder op de craftsheet laten vallen en nat gesprayd met water.
De bloem heb ik met Distress inkt Wilted Violet gestempeld.
Het monstertje met zwart. De ogen heb ik nog een keer extra gestempeld en uitgeknipt.

In de bloem heb ik accenten aangebracht met een witte en een roze glitter Signo pen die ik ook op andere plekken in het monstertje heb gebruikt.
Daarna heb ik de randen zwart gesponst, en de ATC op de zwarte achtergrond geplakt.
De tekst met zwart op roze gestempeld en gemat op zwart papier.
Tot slot heb ik het monstertje, de ogen en de tekst opgeplakt, en op alle vier de ogen wiebeloogjes gebruikt.
Fijne dag verder, groetjes van Yvon


Alle stempels zijn van KiCoStamps:
Cute Monsters, C5
Flora en Fauna 25, plate 143
Tekstsheet, 29, plate 135

Inkt etc.:
Archival Jet Black
Color Burst Violet, Fuchsia en Terre Verte
Signo wit
Signo sparkling, Violet, Gold, Pink
Craft Sheet
Minimister met water
4 Wiebeloogjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails