maandag 3 september 2018

ATCoin op ATC

Ik kom er denk ik niet helemaal onderuit, dus toch aan de ATC Coins, afgekort ATCoins.
Een aantal ponsen om me heen verzameld, waar ook een doorsnede van 6,4 cm bij zit, aan de slag!
Wel die ATCoin geponst, maar toen ....... Geen idee!
Ondertussen een paar KiCoStamps mappen tevoorschijn gehaald, en bij de laatst uitgekomen sheet, de Achtergronden, kreeg ik een idee. Zou één van de afbeeldingen op ATCoin formaat zijn?
Ja hoor, en die past heel mooi op een uitgeponste Coins van 6,4 cm doorsnede.


De achtergrond en waar de Coin en de tekst op is gestempeld, is een gewoon kaartje in gebroken wit.
Ik besloot om de mini blommen van de Freebie Sheet op de ATC af te drukken en in te kleuren met aquarelpotloden en een waterpenseel.
De Coin is geen uitgeponste afbeelding, maar is een afbeelding van de laatste Achtergrondensheet 12, sheet 141. Dat is net iets kleiner dan 6,4 cm, en daarom past het ook zo goed op iedere kleur geponste achtergrond.
Ook de Coin is ingekleurd met aquarelpotloden en een waterpenseel, daarna uitgeknipt en op een geponste zwarte Coin geplakt en die opgeplakt op de ATC. Ik heb twee overstekende randjes er vanaf geknipt en heb een paar witte accenten met een witte Signo pen getekend.
Ik heb de tekst van plate 105 met zwart afgedrukt op hetzelfde papier, de tekst uitgeknipt en opgeplakt op zwart papier.
Tot slot het ATC kaartje gemat op een bijpassende kleur cardstock.


De stempels zijn van KiCoStamps:
Achtergrondensheet 12, plate 141
Tekst 23, plate 105
Freebiesheet 3, Limited Edition

Inkt enz.:
Archival Jet Black
Caran d'Ache Museum Aquarel potloden
Waterpenseel
Pons 2½ inch
Signo, Wit, Sparkling Gold

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails