donderdag 12 april 2018

Wil wel wat .....


Vandaag heb ik voor KiCoStamps ATC's gemaakt, klaar voor de ruil!


Ik heb voor de ATC's restjes papier gebruikt die zijn overgebleven van de achtergronden die ik heb gemaakt met de gelliplate, alcoholinkt en stencils.
In mijn 100e blogbericht voor KiCoStamps op 1 maart leg ik in woord en foto's precies uit hoe je dat doet.
Deze overblijfsels zijn prima te gebruiken voor de ATC kaartjes.
ATC's zijn Artist Trading Cards in het formaat 6.4x8.9 cm. Om het kaartje wat je maakt te kunnen matten op het ATC kaartje, maak ik het kaartje waar ik op werk iets kleiner, 6.0x8.5 cm.

Alle onderdelen zijn gestempeld met zwart.
Eerst de twee slakken, daarna de tekst (van de nieuwe tekstsheet!) en de hartjes.
De spetters heb ik gemaakt met een bijpassende kleur Distress inkt en een waterpenseel. Doe wat Distress inkt op een acrylblok of je craftsheet en neem met je waterpenseel wat inkt op. Door boven de ATC op het waterpenseel te tikken, komen er hele fijne spettertjes op papier.
Met diezelfde kleur inkt, of met zwart, heb ik de randjes van de ATC gesponst, waarna je het op een bijpassende kleur cardstock kanplakken die in het formaat van de ATC is gesneden (6.4x8.9.
Tot slot heb ik met een hele dunne Micron pen wat lijntjes in het gekleurde deel van de ATC  aangebracht.

Het ruilen kan beginnen!


Alle stempels zijn van KiCoStamps:
Diverse 14, plate 113
Diverse 19, plate 124
Freebie sheet 1
Tekstsheet 29, plate 135 (NIEUW en Limited Edition op de Art Specially 2018))

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Faded Jeans, Picked Raspberry
Micron black, 005
Acrylblok of craftsheet
Waterpenseel
Restjes papier van gelliplate, alcoholinkt, stencils
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails