zondag 20 augustus 2017

1000x Stapelgek ondersteboven van JIJ

Ha ha, ze blijven leuk die kleine stempeltjes, waar je allerlei grapjes mee uit kunt halen.


Eerst de achtergrond gemaakt met een heleboel kleuren Distress inkt en een heleboel verschillende stempels.
Het meest geschikt zijn de stempels waar ook veel dichte onderdelen aan zitten, dus open bloemen bijvoorbeeld doen het iets minder goed. Het kan wel op de bovenlaag, maar niet als kleurdekkende ondergrond.
Ik ben van links naar rechts een beetje volgens "mijn" regenboog gegaan, van geel, naar oranje, rood, roze, blauw en groen, en ik heb alleen de lichte kleuren of een tweede afdruk gebruikt, zoals van de Abandoned Coral, Carved Pumpkin, Picked Raspberry en Lucky Glover.
De rest van al het gestempelde is met zwart gedaan, te beginnen bij de onderste stenen, om daarna de rest van de kaart te vullen. Eerst de tekst, die ik eigenlijk iets hoger wilde hebben zodat ik het kleine uiltje er aan kon hangen, maar die hangt nu ondersteboven aan 1000x.
"Van JIJ" komt van de tekstsheet met de tekst, Ik word zo blij van JIJ, waar ik dus alleen het onderste deel van heb gebruikt en wat prima apart is te inkten omdat het onderaan op de stempel staat.
An alles te hebben gestempeld heb ik aan het kleine uiltje een touwtje getekend, net als aan de hartjesballonnen.
Tot slot de randen van de kaart met zwart gesponst, gemat op zwart en op een bijpassende kleur cardstock.


Stempels:
Alles van KiCoStamps:
Achtergronden 3 plate 70, 4 plate 78, 7 plate 104 en 8 plate 118
Geometric 4 plate 38
Art Journal 1 plate 89, 6 plate 94 en 7 plate 95
Divers 14 plate 113 en 19 plate 124
Tekstsheet 19 plate 76, 24 plate 112 en 27 plate 121
Flora en Fauna 20 plate 128
Fantasy 4 plate 75

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Squeezed Lemonade, Mustard Seed, Dried Marigold, Carved Pumpkin (2e afdruk), Abandoned Coral (2e afdruk), Worn Lipstick, Picked Raspberry (2e afdruk), Tumbled Glass, Twisted Citron, Shabby Shutters,  Lucky Glover (2e afdruk)
Micron black 0.3
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails