zondag 27 augustus 2017

Teamdag KiCo en knoeien met alcoholinkt

Gisteren een super gezellig KiCo teamdag bij Conny thuis gehad, samen met Daan en Dieke en ik dus.
Heel goed overlegd over ..... en over ..... en over nieuwe stempels, die "straks" weer uit zullen komen, waarbij straks een ietwat ruim begrip is.
Zijn jullie nu iets wijzer? Ik denk het niet, maar ja, het moet natuurlijk ook wel een verrassing blijven.

En 's middags hebben we lekker vieze vingers gemaakt door de knoeien met alcoholinkt, waarvoor Conny deze keer de voorbereiding...en had gedaan. Op de teamdagen bereiden afwisselend allemaal een keer iets voor om te gaan doen.
De kaartjes waar we iets op hebben gebruikt die nog niet voor jullie ogen zijn bestemd, ja, die hebben we er even tussenuit gehaald ......


Al mijn kaartjes .....

en de twee die ik het leukste vind. Denk ik .....

En de kaartjes van ons vier bij elkaar.
Zonder de kaartjes met de dingen die straks gaan uitkomen,
dat moet nog een verrassing blijven.
We hebben dus echt nog wel iets meer geproduceerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails