zondag 4 december 2016

Rupsje in kerstsfeer

Voor vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de KiCo kerstsheet en het rupsje van de vorige sheet.


Ik wilde het rupsje stempelen met de lichtjesslingers er aan, maar voor het nog kunnen toevoegen van andere beestjes, moest het rupsje dan wel hoger komen te staan.
Vandaar dat ik ben begonnen met 3 laagjes washitape trapsgewijs op de kaart te plakken.
Daarna heb ik met zwart het rupsje gestempeld, de kerstmuts op zijn koppie, de slingers aan zijn poten, en daarna de beestjes op de washitape en de slingers gestempeld.
De randen van de kaart met zwart gesponst en gemat op KiCoStamps zwart papier en een bijpassende kleur cardstock.
De tekst heb ik op een restje papier gestempeld, de vorm van een vlaggetje geknipt en op de kaart geplakt.
Tot slot heb ik de lichtjes witte accenten gegeven en met dezelfde witte pen sneeuwvlokken getekend.


Stempels:
KiCoStamps, Kerst (4), Plate 114
KiCoStamps, Kerst (2), Plate 82 (tekst)
KiCoStamps, Diverse (13), Plate 111 (rupsje)
KiCoStamps, Diverse (14), Plate 113 (eendjes)

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress Markers diverse kleuren
Washitape met kerstmotieven
GelliRoll wit
PaintOn Naturel papier
Zwart papier van KiCoStamps
    

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke grappige kaart Yvon. Het is net of het rupsje aan het balanceren is met al die lichtsnoeren, ziet er heel gezellig uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails