woensdag 5 augustus 2015

Zomerchallenge, dag 54: Sterren

Op dag 54 van de Zomerchallenge bij de Craftorij was het thema: Sterren.
Ik besloot iets te doen met de sterren van de zee. Ook al staat hier maar één zeester op, maar het is wel mijn favoriete zeesterrenstempel.


De achtergrond heb ik gekleurd door Distress inkt op de kaart de sponzen.
Daarna met water uit mijn handen op de kaart gespetterd, even laten intrekken in de inkt waardoor de gebleekte vlekken ontstaan. Goed drogen.
De randen van de kaart met zwart sponzen.
De bubbels en planten met zwart gestempeld en de planten ingekleurd met Distress Markers.
Met zwart de zeester, vis, zeepaardje en kwallen gestempeld op een apart vel papier. De kwallen zijn eigenlijk paddenstoelen op de laatste Fantasy sheet van KiCoStamps, maar ik heb ze omgekeerd gestempeld. Alles uitknippen, kleuren met Markers of Distress inkt, en opplakken.
Her en der accenten met een witte pen geven.



Stempels:
KiCoStamps, Fantasy (4), Plate 75 en Fantasy (5), Plate 77
Enchanted Ink, Star of Heart, E1673
Darkroom Door, Under the Sea, DDRS056
Stempelwinkel, Microscopic  Art Forms Plants 1, Plate 89
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Cracked Pistachio, Tumbled Glass, Broken China
Distress Markers, diverse kleuren
Minimister met water
Signo wit
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails