maandag 17 augustus 2015

Zomerchallenge, boekje ingebonden

Na alle kaartjes van de Zomerchallenge op de foto te hebben gezet, konden ze nu ook ingebonden worden in een boekje.


Al eerder maakte ik de pagina's en de kaft.
  

Maar ja, het boekje werd toch dikker dan ik van tevoren had bedacht.
Ik had wél bedacht dat ik eerst de kaartjes in het boekje moest plakken, en pas daarna gaan binden. Om te voorkomen dat het uit elkaar zou gaan staan. Maar dat doet het nu evengoed toch wel.
Toen het gebonden was zag ik ook dat ik ergens een steek ben vergeten aan de onderkant, dus die ga ik er nog tussen maken.
En ik wist toch heel zeker na tellen, nog eens tellen, voor een derde keer tellen, dat ik 1 bladzijde aan het eind over zou houden. Maar nee. Hoewel ....... Wat kom ik halverwege tegen bij het doorbladeren van mijn boekje? Inderdaad, een lege pagina! Grrrrrrr! Dus nu is een optie of ik die aan elkaar plak, of dat ik dan maar ergens in het midden de foto van alle kaartjes bij elkaar op de keukenvoer doe.


Zo zien de bladzijden er uit met links het kaartje en strookje met de datum,
en rechts de gebruikte materialen.


 

Dicht met band toch handiger in het meenemen.
Thuis staat het boekje gewoon open op de kast.
 


  
Tot de Zomerchallenge van 2016, eens kijken wat ik dan ga verzinnen om in te binden.
    

3 opmerkingen:

  1. Wat een klus...leuk dat je de beschrijving erbij hebt gedaan!
    Herkenbaar dat overslaan van een pagina...wel een leuk idee
    de keukenvloer-foto er middenin!
    Alle goeds, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Yvon, het is veel werk geweest maar het resultaat mag er zijn...een geweldig boekwerk is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig boekje is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails