dinsdag 5 mei 2015

Zomerchallenge 2015, de voorbereidingen

Nog even en dan begint het Zomerchallenge 2015 feest van de Craftorij weer!
Na het enorme succes van vorig jaar, krijgt dat dit jaar een vervolg. En het enthousiasme op de facebookgroep is nu al weer enorm.

Dus begint het ook hier weer een beetje te kriebelen en heb ik vast een idee uitgewerkt voor hoe ik dit jaar de kaartjes ga bewaren.
In een boekje heb ik bedacht, en daar zijn de voorbereidingen voor getroffen.
De kaartjes liggen klaar,
datumstrookjes liggen klaar,
en daarvan twee proefafdrukjes gemaakt,
bladzijden voor het boekje gesneden en gevouwen,
alleen nog niet in elkaar genaaid,
en de voorkant is klaar.

Alles bij elkaar in een opruimdoos,
dusssssss wat mij betreft, ik ben er klaar voor, kom maar op met de opdrachten van de Craftorij Zomer Challenge 2015!

Fijne dag vandaag, groetjes van Yvon

 

De voorkant heb ik gemaakt door de Distress inkt groen, blauw en bruin op een craft sheet aan te brengen, nat te sprayen met water en daar de kaart doorheen te halen.
Goed drogen, daarna dit herhaald met de oranje inkt.
Tot slot de tekst gestempeld met zwart en de randen met zwart gesponsd.


Stempels:
JustRite, Curlz 95 pt., Uppercase en Lowercase
Just Rite, Times New Roman Lower Font

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress, Cracked Pistachio, Broken China, Vintage Photo, Spiced Marmelade
Craft sheet
Minimister met water
Heattool
    

3 opmerkingen:

  1. Wat een voorbereidingen en wat een werk! Nu maar hopen dat de te maken kaarten weer dezelfde afmetingen hebben enzo...(of is dat al bekend?)
    Dat wordt weer buffelen van de zomer Yvon! Je creaties vorig jaar waren erg leuk!
    Toi toi, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan Yvon. Ik haak dit jaar af. Was toch iedere dag mij ietsje te veel van het goede. Veel plezier bij het maken en ik hou je in de gaten. ;)Wordt vast allemaal weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heerlijk hoe we er nu al van aan het genieten zijn....mooie voorbereiding Yvonne...

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails