zondag 17 mei 2015

Trust the Magic

Een kaartje gemaakt in een Stamping Angels project met als thema Trust the Magic.


De achtergrond heb ik gemaakt met een scheerschuim, druppels Distress inkt en een stencil, en daarna nog bijgekleurd met Dylusions Paint.
De vrouw en achtergrondstempels heb ik met zwart op de kaart gestempeld. 
Het vrouwenhoofd heb ik met Versamerk op een transparant gestempeld en daarna geëmbost met zwart. 
Met de witte stift een achtergrondstempel (klok) ingekleurd en op de kaart gestempeld, en met dezelfde stift ook witte accenten aangebracht.
Op een restje papier Trust the Magic gestempel, de randen met zwart gesponst en gemat op zwart.
Het hoofd vastgeniet op de kaart en de randen van de kaart met zwart gesponst.


Stempels:
Finnabair / Prima Marketing, Trust the Magic, #962036
Prima Marketing, Rust and Dust, #580124
Dina Wakley, Face in the Crowd, MDR41313
Dina Wakley, Silhouette Script , D1009

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt diverse kleuren
Versamark
Dylusions Paint,  Postbox Red, Crushed Grape
Stencil The Crafters Workshop, Flower Frentzy,TCW157
Scheerschuim
Fiber Castell, Pitt Artist Pen, White 101
KiCoStamps Embossingpoeder, Opaque Detail Black
Transparant
    

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Yvonne, heel kunstig, en geloof het of niet ik ben net bezig met soortgelijke achtergronden, die van jou is ontzettend mooi!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Yvon, zoveel te zien en ik word steeds verliefder op de stempels van Dina....zoals hier ook weer, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel te zien op zo'n kleine oppervlakte! Heel mooi! Embossen op een transparant, dat moet ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart Yvon en ik hou ook altijd van veel lagen over elkaar, mooie kleurcombi ook! Fijne zondag, xMiranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Heel erg mooi. Leuk ook om te lezen hoe jij het hebt gemaakt. Bedankt Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is wel een heel mooi resultat Yvon...heerlijk artistiek én creatief!
    Groetjess, Alie:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Yvonne, waar ken ik dat thema van😜
    Prachtige bijdrage, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sow Yvon, dit is stempelKunst!! Heel erg mooi, zoveel te zien, zonder dat het rommelig word!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow,schitterende kaart met diepte, en mooie kleuren!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails