dinsdag 21 mei 2013

Kleurig kaartje

In een Stamping Angels project maakte ik dit kleurige klaartje, volgens de opdracht in het boekje.

 
De achtergrond is een restje van een vel wat ik met de gelliplate heb gemaakt. Daarop heb ik de seabubbles van Ryn gestempeld en met een witte gelpen accenten aangebracht.
De achtergrond van het vrouwenhoofd heb ik gemaakt met een restje spray-inkt wat op mijn craftsheet zat.
De woorden en vrouwenhoofd heb ik met zwart gestempeld, uitgknipt of -gesneden, gemat op rood en opgeplakt op de kaart.
De 3 knoopjes heb ik vastgenaaid met oranje draad.
 
 
Stempels:
Stampers Anonymous, K150
Designs by Ryn, See Bubbles Set, CM-S15
Unity Stamps, Insightful Meadows, UK-442A
 
Inkt etc.:
Archival Jet Black
Distress Fired Brick
Witte gelpen
Knoopjes
DMC garen
    

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Yvonne, hele mooie achtergronden, prachtige achtergrond met de gellyplate , weer helemaal top!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie uitwerking Yvon, de lippen van de vrouw springen van het beeld, prachtig!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, deze is ook weer mooi gemaakt, mooie rustige kleuren combi ook, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Yvonne: Wat een leuke stempels heb je gebruikt en de kleur rood is toch wel een van mijn favorietjes :-) Schitterend geheel!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love this card Yvon, it's fabulous! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurige kaart Yvon, dit is ook een erg mooie stempel, dat vind ik iedere keer weer als ik haar zie.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi resultaat Yvon!
    De GP achtergrond heeft mooie tinten en de stempel van de vrouw doet het erg goed op je restje inkten.
    Prettige kaart om naar te kijken!

    Lieve groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke vrolijke kaart Yvon met super mooie kleuren en stempels.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, en die achtergrond is prachtig.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails