zaterdag 15 oktober 2011

Werk in uitvoering deel 2

Vanmorgen stond ie er nog, maar nu is het ..... leeg!


Zoals ik al had geprobeerd, kreeg ook Rob het niet voor elkaar om met een stanleymes het glas los te snijden, dus dat werd met een glassnijder en een hamer, jawel, in stukken slaan.
Gelukkig had ik genoeg oude lakens liggen, zowel in huiskamer als gang. De stukgeslagen stukken in een emmer naar beneden en ik weet het, niet mileubewust in de container.
Bleef daar echter over de onderkant en loodzware achterwand van glas en steenstrips, met vereende krachten hebben we het op de grond gezet en gewrikt, waarna het stanleymes er wel tussen kwam en we gelukkig de onderkant en achterkant van elkaar los konden halen. De onderkant was voor Rob handelbaar de trap af, maar toen moest de loodzware achterkant nog 3 verdiepingen omlaag.
Met lakens op de trap hebben we het naar beneden laten glijden, waarna ik de trap met stoffer en blik heb geveegd.
Gelukkig was de afvalverwerking op zaterdagochtend nog open, zodat het ook daar afgevoerd kon worden.
En die schat van een Rob heeft daarna ook nog de hele huiskamer en gang gezogen, en ook op zijn knieën, om toch bijna zeker te weten dat er geen splintertje meer ligt!
Om 10 uur begonnen, om 12.30 uur samen aan de thee.

Het houten rek wat uit de schuur is gekomen, staat na een sopbeurt nu uit te druipen in de douche, kan het straks worden neergezet.

Maar nu eerst een broodje!!!

3 opmerkingen:

  1. Oh dat gaat helemaal goedkomen hoor!!!
    Succes nog verders, ennuh.....smakelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben als de dood voor brekend glas, dus ben blij dat ik er niet bij was hoor, ☺ vroeger ooit een ongelukje gehad, met glas, dussss, ik loop wel ff een boogje om ☺

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails