zondag 10 april 2011

Lief kaartje

In een Stamping Angels project met het thema "maak een lief kaartje", maakte ik dit meisje met bloemen.  Ik hoop dat het lief genoeg is, het is niet helemaal mijn ding om te doen.



Het achtergrondpapier is van Paper Whimsy.
Stempel daarop de swirls met rood en spons de randen met rood.
Stempel de tekst met zwart.
Bevestig een stukje kant over de hele breedte.
Stempel het meisje met rood op het achtergrondpapier en kleur het haar met het waterpenseel. Knip het meisje uit, plak haar op rood cardstock en knip haar met een klein randje nogmaals uit.
Stempel de bloem met woordjes met rood op het achtergrondpapier en de kleine bloem 3x, welke je met het waterpenseel inkleurt.
Stempel de bloem met woordjes met zwart op rood cardstock en de kleine bloem 3x.
Knip alles uit. Bevestig 1 kleine dubbele bloem met de grote dubbele bloem met een brad op het karton van de kaart.
Bevestig de 2 kleine dubbele bloemen precies op het gat waar de binding van het boekje doorheen komt.
Plak het meisje met 3D tape op de kaart en bevestig 5 brads in de bloemen onder haar gezicht.


Stempels:
Paperbag Studios, Dreamer
KaiserCraft, Flowers, C5701
Hero Arts, Flowers say hello, C2553
Hampton Art, Swirls DF2830

Inkt etc.:
Distress Aged Mahogany, Black Soot
Waterpenseel
Embellishments: Brads
Kant
3D tape

17 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Yvonne, de stempel van het meisje blijft schattig enne..... rood is de kleur van de liefde toch, dus het zit allemaal wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh... wat mooi, Yvon! Ja, dat is echt een lief kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Yvon, echt een lieverdje en heel leuk die tekst op die bloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja watte, da 's inderdaad een zeer lief kaartje, maar dan ook door een heel lieve meid gemaakt hé!
    En je kwam al een tasje thee drinken zag ik...leuk hé...dank je wel!!
    XXXX ikke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of het een lief kaartje is Yvon.
    Een meisje in rood.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leif kaartje is dat, helemaal schattig!! Een fijne week, grusse von hier. Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Yvon, I love this sweet card, it's beautiful!
    I just had a lovely weekend at a craft show in London, no money left! ;o) I expect you are looking forward to the Art Specially show next weekend, I wish I could be there too!
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks dat het niet je ding is, is het prachtig geworden... groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt je zeker van je liefste kant laten zien met dit kaartje! Heel leuk!
    Groeten,
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie mooie bloemen Yvon! Heel leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt het toch maar gedaan en volgens mij ben je zelf ook heel lief, dus moeilijk nee, toch?? Super lief, mooi kaartje.
    Groetjes, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is inderdaad een lief kaartje, Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. helemaal schattig, als dit niet lief is weet ik niet wat wel lief zou zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind dat je er goed in bent geslaagd!

    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. haha sorry maar ik las 'het is niet helemaal mijn ding om lief te doen' :):) maar nu snap ik wat je bedoelt:) Ik vind het een heel goed gelukt lief kaartje geworden, de lieve meisjesstempel is natuurlijk al super lief en dat in combi met de zachte kleuren, helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hee Yvon ben gelijk ff gaan kijken naar je foto, en nu zie ik wat ik zag, hier heb je de foto erg netjes en gisteren lekker wild, (heb ik ze ook altijd, hahaa) zo leuk om je te ontmoeten, ook al hebben we wenig tijd gehad om te praten, vlg jaar kom ik ook het hele weekend, dan hebben we ook meer tijd. ☺ fijne week en groeten van Janine

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails