woensdag 25 december 2019

Top2000 Terug naar de kust

Yeeaaah !!! We zijn weer los voor de Top2000 van 2019!

Als je sommige nummers ieder jaar in je Top2000 lijstje hebt staan, val je soms in herhaling, wat in voorgaande jaren al eens is gebeurd.
Daarom besloot ik dit jaar om wel voor alle dagen een pagina in mijn Top2000 Art Journal te maken, maar met nummers die niét in mijn eigen lijst staan.
Ik heb me ook nog eens enkel en alleen op de titel gericht, dus inhoudelijk is de pagina daar misschien niet op afgestemd.
Sommige pagina's zijn van artiesten waar ik nog nooit van heb gehoord, en van nummers die ik helemaal niet ken. Of helemaal niet mooi vind, maar dan zit  het 'm dus in de titel!

Fijne 1e kerstdag vandaag, groetjes van Yvon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails