vrijdag 15 juni 2018

Zomerchallenge dag 4: Geel en groen

Voor dag 4 van de Zomerchallenge maakte ik met Geel en groen deze pagina.
Daarbij heb ik de tulpen geëmbost, maar dat drukte door naar de pagina ervoor. Volgende keer dus niet meer doen!
Dit journal is ook eigenlijk niet geschikt voor mixed media technieken, maar verder gaat het tot dusver goed. Gelukkig heb ik de foto's  nog, en gelukkig was het de pagina met tekst, dus heb ik daar een print van gemaakt en die over het origineel geplakt.


De achtergrond heb ik nat gemaakt en daar met gele en groene aquarelverf kleur aangebracht.
Goed drogen.
De tulpen heb ik met Versamark gestempeld en geëmbost met zwart embossingpoeder.
Bloemen en blad zijn ingekleurd met aquarelpotloden en een waterpenseel.
De tekst is met zwart gestempeld.
Met een witte Signo en een sparkling Signo accenten gegeven.


Stempels:
Different Colors, Tulip Holland, S-00647
Different Colors, Bloemen in allerlei soorten, S-00312
Hampton Art, Scrappers Toolbox, SC0629

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Versamark
KiCoStamps, Opque Detail Embossingpoeder Black
Caran d'Ache Museum Aquarelle potloden in geel en groen
Waterpenseel
Signo, Wit, Sparkling Green
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails