maandag 7 mei 2018

Zomaar .....

Vandaag heb ik een ATC gemaakt waarbij ik een restje van een print met de gelliplate heb gebruikt. Het restje was net groot genoeg om er een ATC van te maken. Een ATC is wereldwijd aan hetzelfde formaat gebonden, dat is 6,4x8,9 cm. Omdat ik bij deze ATC rondom een randje wilde hebben, heb ik de afbeelding gemaakt van een kaartje wat 6,0x8,5 groot is. Je houdt dan aan beide zijden 2 mm over voor het kaartje achter de ATC.


Ik heb hier eerst de tekst gestempeld en daarna de bloemen en vlinders getekend met de dunste zwarte Micron.
De bloemenstelen, de blaadjes en de bloemen zijn gekleurd met Zig stiften.
Daarna heb ik wat Wilted Violet op een acrylblok afgedrukt (of op je craftsheet) en met een waterpenseel wat inkt opgenomen om op de ATC te spetteren.
Vervolgens heb ik met de zwarte Micron nog een lijntje getrokken in het gekleurde deel van de gelliplate.
Tot slot de randjes van het kleine ATC kaartje met zwart gesponst en het kaartje op het zwarte ATC kaartje geplakt.


Stempels:
KiCoStamps, Tekstsheet 29, plate 135

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Wilted Violet
Zig Clean Color Real Brush, groen voor stelen en blaadjes, 2 kleuren roze voor de bloemen\
Waterpenseel
Micron black 005
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails