donderdag 31 maart 2016

Wanderlust week 6

In de tijd van mijn gecrashte computer heb ik toch wel twee pagina's gemaakt.
Eentje toen ik een dagje in het ziekenhuis zat, al weer zowat twee maanden terug. Stond wel al op mijn facebookpagina, maar nog niet op mijn blog.
Soms slaat er ook een week over, omdat er dan alleen een materiaalbespreking is, en geen opdracht.
En bij een vorige opdracht wist ik zo niet wat ik moest maken, komt nog wel een keer, maar waarschijnlijk heel laat, ha ha!

En ik vind dit helemaal niet leuk om te doen, en dan ook nog vanaf het ziekenhuisbed, niet de meest optimale zithouding hiervoor. Maar als noodzakelijk tijdverdrijf beter dan een suf tijdschrift te moeten lezen.
Bovendien, dit was wel de opdracht van week 6, dus toen kwam het "goed" uit, ha ha!


De best gelukte, vind ik zelf.
Maar misschien ook wel heel saai omdat ik er redelijk fantasieloos in ben.

Wel een redelijk idee, maar dat moet je uitmeten met een liniaal,
en dat had ik niet bij de hand.

En de twee minst gelukte,
ook omdat ik had moeten meten wat dus niet kon onder de gegeven omstandigheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails